Posted in Հանրահաշիվ 7, Հաշվետվություն📜

Հաշվետվություն հանրահաշիվ երկրաչափություն առականերից

Այս տարի մաթեմատիկա առարկան բաժանվել է երկու ճյուղի հանրահաշիվ և երկրաչափության։Հանրահաշիվ առչկայի ընթացքում անցել ենք շատ նոր և հետաքրքիր թեմաներ որոնք կարող եք տեսնել ստորև։

Հանրահաշիվ

  • Ֆունկցիաներ
  • Բազմություններ
  • Ուղիղ և հակադարձ համեմատություններ
  • Գծային հավասարումներ
  • Միանդամի աստիճան
  • Միանդամներ
  • Բազմանդամներ
  • Կրճատ բազմապատկման բանաձևեր
  • Այլ․․․

Երկրաչափություն առարկայի շրջանակներում ուսումնասիրել ենք երկրաչափական պատկերները, և ինձ այդ առարկան շատ գրավեց։ Այս ուսումնական տարվա ընթացքում մենք ուսումանսիրել ենք շատ թեմաներ որոնք կարող եք տեսնել ստորև։

Երկրաչափություն

  • Շրջան/շրջանագիծ
  • Բեկյալներ
  • Ուղղանկյուն եռանկյուններ
  • Եռանկյուններ
  • Զուգահեռ ուղիներ
  • Անկյուններ
  • Ուղիներ/հատվածներ/ճառագայթներ/կետեր
  • Այլ․․․

Այս կիսամյակից սկսել են աշխատել առանց գրատախտակ, երբեմն բարդութուններ են առաջանում տեսականի հետ կապված, բայց ըստ ինձ դա զուտ ժամանակի հարց է որը անպայման կլուծվի։Հանրահաշիվ առարկայի շնորհիվ ըստ ինձ ավելի խորն ուսումնասիրեի մաթեմատիկան։Ամեն ամիս մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբին ինչպես նաև առաջադրել եմ խնդիրներ։
Ապրիլ
Մարտ
Փետրվար
Դեկտեմբեր
Նոյեմբեր


Դասերը կազմվածքը ինձ համար շատ հարմար է, քննարկում ենք տնային աշխատանքը հարցերի դպքում օգտվում ենք մեր “այլընտրանքային գրատախտակ”-ից, նոր դասի դեպքում ընկել Լիանան մեզ բացատրում է այն և մենք նցնում ենք դասարանական աշխատանքին։Նոր ծրագրերից էին ինձ համար GEOGEBRA ծրագիրը որով մենք կատարում ենք երկրաչափության գծագրերը։

Մեր առաջադրանքների փաթեթը տե՛ս այստեղ
Իմ առաջադրանքները հանրահաշիվ առարկայից տե՛ս այստեղ

Մեր առաջադրանքների փաթեթը տե՛ս այստեղ
Իմ առաջադրանքները երկրաչափություն առարկայից տե՛ս այստեղ

Հեղինակ՝

Բարի գալուստ...

Թողնել մեկնաբանություն