Posted in Տնային առաջադրանքներ📄, Բնագիտություն 6🌏🏜

Էլեկտրական հոսանք

Ի՞նչ է էլեկտրական հոսանքը:

Էլեկտրական հոսանքի առաջացման համար անհրաժեշտ են հոսանքի աղբյուրներ և հաղորդալարեր, որոնց միջոցով էլեկտրական հոսանքն էլեկտրակայաններից մեր բնակարաններ կհասնի: 
Ի՞նչ կանոններ պետք է պահպանել էլեկտրական հոսանքից օգտվելիս: Կարող ես պատմել տեսանյութի տեսքով:
Չի կարելի դիպչել բաց, մեկուսիչ շերտից զուրկ
էլեկտրական հաղորդալարերին։
Չիկարելի օգտագործել ջեռուցման բաց մասերով ինքնաշեն էլեկտրական
սար քեր։


Ո՞ր նյութերն են էլեկտրականության հաղորդիչներ:
մետաղները, գրաֆիտը, մարդու և կենդանիների մարմինները, խոնավ հողը և այլն

Posted in Մայրենի📔, Տնային առաջադրանքներ📄

Բարև ձեզ

Մի կիրակի դպրոց եկան ստուգողներ։ Դպրոցում քիչ երեխաներ կային։ Երբ ստուգողները մտան շենք, ամեն երեխա ողջունեց նրանց։

Կամիսսիայի անդամները ամբողջ օրվա ընթացքում քայլում էին դպրոցով իսկ երեխաները երբ նարանց տեսնում էին էլի և էլի բարևում էին։ Դա նրանց շատ զարմացրեց, և ինչ-որ պահ նրան հացրեցին մի աշակերտի․

— Դու այսօր բարևեցիր մեզ, ինչո՞ւ ես նորից բարևում

Տղան պատասխանեց․

-Ամեն մարդու կյանքում անընդատ ինչ-որ բան է պատահում և մարդիկ անընդատ փոխվում են, այնպես որ կարելի է ասել, որ այս ժամանակի ընթացքում և ես և դուք փոխվել ենք։ Այդ իսկ պատճառով մենք այժմ լրիվ այլ մարդ ենք, և կարելի է մեկ անգամ էլ բարևել իրար։

Posted in Մաթեմատիկա և երևակայություն🤗

Ամփոփում

  1. Քանի՞ աշխատանք է կատարված և տեղադրված բլոգի Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի/Մաթեմատիկա և երևակայություն բաժնում։
    6
  2. Ո՞ր նախագծերին ես մասնակցել․ թվարկել անվանումներով։
    Կազմել եմ խնդիրներ։
  3. Տեղադրիր առարկայի շրջանակներում կատարածդ աշխատանքների/ նախագծերի հղւմները։
    Բաժին
  4. Ո՞ր նախագծերին չես մասնակցել, որո՞նք են բացթողումներդ։
    Անանիա Շիրակացու խնդիրներ
  5. Ի՞նչ ժամկետում ես պատկերացնում և պատրաստվում կատարել բաց թողնված աշխատանքները, լրացնել բաց թողնված նախագծերը։
    Այս շաբաթ
  6. Ի՞նչ մաթեմատիկական թեմայով ես ցանկանում տեսնել հաջորդ նախագիծը։
    Կատակ խնդիրներ
  7. Ինչպիսի՞ն կլինի քո մասնակցությունը հաջորդ նախագծին։
    Կմասնակցեմ
  8. Ինչպե՞ս կգնահատես առարկայի շրջանակներում մինչ այժմ կատարածդ աշխատանքը
    9