Posted in Русский язык

Ռուսերեն դասարանական

  1. Работа в блоге: Заполните недостающими формами:

Предложить

Я предложу

Ты предложишь

Они Предлгают

Прош. время: он предлогал

Она предлогала

Императив: Предло՛ж

Менять

Я менял

Ты меняешь

Они меняли

Прош. время: он Поменял

она поменяла

Императив: Меняй

Ненавидеть

Я ненавижу

Ты ненавидишь

они ненавмжут

Прош. время: он ненавидел

она ненавидела

Остановиться

я остановлюсь

ты остановишься

они Останавливоются

Прош. время: он остановил

Она отстанавливал

Императив: остановись.

Построить

Я строил

Ты построишь

Они строят

Прош. время: он построил

Она построила

Императив: построй

 Решить

Я решу

Ты Решиш

Они решат

Прош. время: он решил

Она решила

Императив: реши

Posted in Մայրենի📔

Եթե լինեի դպրոցի հիմնադիր

Եթե ես լինեի դպրոցի հիմադիր, դպրոցը շաատ գունավոր կանեի պատերը լինեին տարբեր գույների իսկ դռները համաատասխան ամեն առարկայի դասասենյակին։ Երգի դասասենյակի դռան վրա նկարված կլիներ ինչոր երաժշտական գործիք, իսկ որպիսզի երեխաների համար ավելի հետաքրքիր լիներ, երեխաները կմտածեին դիզայնը։Ամեն տարին 2 անգամկլինի սովորողի օր, այսինքն հավաքվում են սովորողներ և նստում ուսուցիչներ, սովորողները դաս են բացատորւմ ուսուցիչներին։ Դպրոցումլրացուցիչ առարկաներ կլինեին խոհանոցային աշխատանքներ և շինարարական աշխատանքներ։