Posted in Մայրենի📔, Տնային առաջադրանքներ📄

Մայրենի 18/11/2021

1.Հետևություն արա՝ կարդալով հետևյալ առակը.
Մի անգամ մի մարդ է գալիս իմաստուն արքայի մոտ և հարցնում է.
— Ասա ինձ, տիրակալ, աշխարհում կա՞ ազատություն:
— Իհարկե,- ասում է արքան:- Դու քանի՞ ոտք ունես:
Մարդը նայում է իրեն` զարմացած նման հարցից:
— Երկուսը, տիրակալ:
— Իսկ դու կարո՞ղ ես կանգնել մեկ ոտքի վրա:
— Կարող եմ:
— Դե փորձիր, բայց սկզբում որոշիր, թե որ ոտքի վրա…
Մարդը մի փոքր խորհելով` բարձրացնում է աջ ոտքը` հենվելով ձախի վրա:
— Լավ,- ասում է արքան,- իսկ հիմա բարձրացրու նաև մյուս ոտքդ:
— Ինչպե՞ս: Դա անհնար է, տիրակալ:
— Տեսնու՞մ ես: Ահա հենց դա է ազատությունը: Դու ազատ ես միայն առաջին որոշման

ժամանակ, իսկ հետո ազատությունն ավարտվում է:

Իմ կարծիքը

Առակը կարդալուց հետո ես հասակացա, որ որոշումը պետք է հստակ լինի։ Քո առաջին որոշումը ազատ է, իսկ երկրորդը ո՛չ դու պետք է լավ մտածես, որպիսզի հասկանաս, որ ազատություն կա։

2. Տրված բառերից առանձնացրո’ւ  հոմանշային զույգեր:
 Շրջել, խորհրդածել, կողոպտել, խենթանալ, արտասվել, մտածել, գողանալ, ցնորվել,
մտորել,շրջագայել, հափշտակել, մտմտալ, թալանել, խելագարվել, խորհել, հեկեկալ,
ցնդել, հեծկլտալ, ողբալ, հիմարանալ, գռփել, թափառել, լալ, գժվել, պտտել:
Շրջել շրջագայել, պտտել
Խորհրդածել մտորել,
մտմտալ մտածել
Կողոպտել թալանել, գռփել
Գողանալ հափշտակել
Խենթանալ խելագարվել
Լալ հեկհեկալ
Արտասվել հեկհեկալ
Հեծկտալ ողբալ
Գժվել հիմարանալ

Հեղինակ՝

Բարի գալուստ...

Թողնել մեկնաբանություն